Underbara torsdag!

Examensarbetet går framåt, vi är på gång känns det verkligen som och vår handledare tycker vi ligger bra till!:) Vi ska vara klara med det till 1juni så är det bara!:) För i slutet av juni ska vi ha våra examensbevis i handen! Jag tror inte jag har förstått hur stort det är, borde vara i alla fall! 3½ och så mycket större än studenten! Jag ska fira med examensfika så är det bara!:) För övrigt är det nog bäst att dra ur datasladden ur eluttaget ingen hit om datorn dör och examensarbetet lika så!;)

Idag fick jag ett samtal också som fick det att pirra till i hela kroppen också, jag ska på jobbintervju nästa vecka det ni!:) Kan inte vara lyckligare, mitt slit med jobbansökningar verkar ge resultat!:) Ska bli så himla spännande och läskigt så klart också! Håll tummen för mig!:)

Ja vilken himla bra dag det är idag, gymmandet gick till och med urlätt efter allt positivt!:) Det enda jag inte gillar är åskan, jag får ont i lederna av den då speciellt högerarmen som pajade först gången i och med åska, jag tror det är spänningarna i luften som gör det!

Kvällen består om lite spekulerande med pappa, handling och kanske ska jag unna mig att däcka i soffan vid åtta, det vore lyx!:) Imorgon ska jag jobba hos barnen, har stängning, ska bli så roligt!:) Var längesen jag var där på riktigt nu! Har tänkt att hinna städa, baka och promenera också, Fredrik fyller ju snart år måste finnas lite fika och vara lite städat här hemma då!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0