Torsdag

Började skriva här igår kväll, men datorn samarbetade inte, lill-katten levde rövare och jag var så himla trött så jag orkade inte kämpa på med det där. Jag gick upp och la mig och såg tre avsnitt How I met istället, bra kvälls sysselsättning, blir några kvällar nu också när jag ligger efter så mycket!;) Kan vara den bästa serien som gjort genom tiderna, fast Gossip Girl och OC står också högt i kurs! Ingen risk jag blir sysslolös fram över heller!

Igår var jag fast besluten om att cykla till träningen, så sagt och gjort så cyklade jag tjugo över fem, för att vara frame tjugo i sex, för att inse att träningen börjar sju, så kan det gå. Cyklade hem till mamma och pappa och tillbringade tiden innan där istället, sen vart det Step och en cykeltur hem, idag är jag faktiskt trött i benen, men det är kanske inte så konstigt, så idag blir det en promenad på eftermiddagen, en lång sådan har jag tänkt!:) Tänk om solen bara ville ta sig fram!

Det enda som är drygt med allt det här är att jag och min kropp in är hundra överens på alla punkter just nu. Jag anser nämligen att man ska bli pigg av att träna, hela den här veckan har jag snoozat i 40min på morgonen, 40min! Vilket resulterar i att jag får skynda mig sen. Idag skulle jag upp i tid men när jag inte har något mål så kommer jag liksom inte upp, jag och lill-katten snoozade i kapp. Han är en going han på morgonen vill bara mysa, emellanåt snarkar han också. Jag hade riktigt roligt den morgonen när han och Fredrik snarkade ikapp, fast det är tur det bara hänt en gång, annars hade jag nog fått spader!;) Så den trötthet får gärna go away för jag orkar inte med den. Lika så allt mysko jag drömmer på nätterna, ska man inte sova bättre när man tränar också?!;) Som det inte räcker med konstiga drömmar så får jag lov att springa på toa minst fyra gånger mellan det att jag lägger mig och klockan blir två, jag trodde man skulle dricka mycket vatten när man tränar?!

Förutom det så är jag nöjd med tillvaron, ska bara ge de här katterna lite mat så det blir lugn, den blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0