Tisdag

Livet springer på igen, full fart med skolan, sen fixa hemma, sen träna, sen sova. Japp, så kommer vardagarna se ut tror jag ett tag framöver. Därför har jag och datorn nu bosatt oss i sängen, tanken är att jag ska försöka förstår hur man göra kategoriseringar utifrån våran intervjuanalys, jag är rätt lost för tillfället. Ska läsa lite Kvale och kolla på en uppsatts kanske går ett ljus upp!

För övrigt så var helgen riktigt fin!:) Fredagen har jag nog redan nämnt, finns ett helt inlägg om kungabröllop tror jag bestämt. Lördagen har jag också nämnt insåg jag nu, mitt minne börjar visst ge med sig. I alla fall så vart det cykel till Heden med bara ett öl-stopp, sen satt vi på Berts veranda och hade det bra, åt god mat och bara myste. Jag, Elin, Emma och Jonas gick och kollade på brasan en sväng sen, men var rätt kallt och inte så mycket att se. Senare på kvällen begav vi oss till puben, där Jonas, Fredrik och Brasar stod för underhållningen, de är så duktiga!:) Jag tror den var två när vi gick där ifrån, sen vart det lite styrketävling innan vi kom iväg hemåt, vi var hemma fyra och jag kan lov att jag var trött dan efter! Men en helt underbar kväll med underbar människor var det och då kan man leva med tröttheten!:)

Söndagen bjöd på en lång sovmorgon, sen var vi hem till mamma och pappa och fikade, vi bestämde oss faktiskt för att skipa söndags pizzan och körde på potatissallad och kallskuret till middag, för att sedan slöa i soffan. Och sen var det vardag igen och Anna och jag sliter med uppsatsen, men det ska nog gå!:)

Så har jag haft det och så har jag det just nu! Kort uppdatering, kategoriseringen kallar!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0