This

Idag har varit en mycket bra dag, i för sig tycker jag alla dagar är det nu för tiden, det flyter liksom på åt rätt håll. Examensarbetet börjar äntligen ta sig, jobb finns det massor av och jag ser verkligen ljuset i allt! Träningen går också bra, jätte bra faktiskt. Det enda som stoppade mig lite idag var ett åskväder, började cykla men fick ge mig inte värt att bli förkyld eller få en blixt i sig! Och fast min kära sambo lätt tappar lite hopp över saker så har jag bestämt mig för att inte dras med. Jag höjer bara ljudet på datorn och dansar vidare till min underbara country, för varför oroa sig för sånt man inte vet och varför stressa man kommer ändå alltid dit man ska! Det känns skönt att ha den känslan, den ska få följa med nu genom hela sommaren, glömmer jag bort det så ska jag sätta plugga in musiken i öronen och dansa lite mer, då kommer det nog tillbaka.

För övrigt så händer det inte så mycket intressant, i alla fall inte nu i veckorna. Vi sliter på med vårat examensarbete och oj vad duktiga vi är! Jag sliter på med min träning för allt vad jag är värd och att få allt annat i vardagen att klaff, det går bra! Ja det går bra helt enkelt med allt, jag är lycklig lottad!:)


Every stoplight I didn't make
Every chance I did or I didn't take
All the night I went too far
All the girls that broke my heart
All the doors that I had to close
All the things I knew but I didn't know
Thank God for all I missed
Cause it led me here to this


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0