Snörvel

Det är snörvel på hög nivå just nu. Skulle gärna vilja vara frisk, fast ska inte klaga sen januari har jag varit förkyld två gånger, det är helt grymt faktiskt! Jag har inte kunnat träna så här mycket på länge, som jag gjort det här halvåret. Men just nu så vill jag i alla fall inte ha förkylningen, jag behöver ha några fler cykelmil i benen innan 11juni, ska trotts allt cykla 10mil då! Ska bli spännande, kommer nog vara lite nervös innan. Jag på min gamla mtb, som morbror fixat, men tanken är att jag ska klara den här tjejklassikern utan att bli ruinerad och jag tror det kommer gå galant! Bara jag får tärna är jag nöjd!:)

Ska försöka skriva lite på examensarbetet nu, ska hämta syster på bion först vid elva, lite kvällsfika får det bli också. Just nu lever jag inte som jag lär!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0