Måndag

Håller på att leta fakta om svullna lymfkörtlar, har varit öm i båda armhålorna till och från sen förra helgen, beror ju oftast på en infektion, men vad jag vet har jag ingen sådan i kroppen är frisk som en nötkärna nu för tiden!;) Står lite om att det kan uppstå vid stress, så kan väl bero på det, får helt enkelt vänta ut det och stressa mindre, svårt den här tiden på året och just det här året....

Annars så har jag varit på teckenspråkskurs i helgen, otroligt givandet kurs och jag ska gå en längre i framtiden och lära mig mer, så länge får jag försöka hålla i det jag lärt mig och lära mig nytt på egen hand!:) Så efter några års väntan så har jag äntligen fått lära mig lite och jag rekommenderar den kursen varmt till alla som kan komma i kontakt med döva i sin vardag eller i sitt yrke.

Vi har också hunnit med att varit på 3D bio, en ny upplevelse och filmen Thor var helt okej, dessutom var Thor en riktig snygging och den kan nästan vara värld att se bara därför!;) Igår fikade vi hos mamma och pappa och sen grillade vi här hemma och tog en timmes promenad, så himla skönt väder så man vill bara vara ute hela dagarna.

Den här veckan består av plugg, plugg och plugg, jobbansökningar, ringa tandläkaren, ja sånt där som man bara tar sig igen men som leder till mycket bra saker! Annars så ska jag jobba hos barnen på fredag, fira födelsedagsbarn på lördag och ha en mysig söndag. Det betyder inte att helgen är allt jag längtar till, så länge vädret är så här och vi väntar det där samtalet så kan den här veckan möjligen blir helt grym!:)

Nej kanske ska ta tag i dagen nu när frukosten är slut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0