Måndag

Tankarna flyger och far just nu, egentligen vet jag inte om man ska fundera så mycket jämt utan bara leva på känslan, magkänslan är allt eller? Det är ju vad vi drömmer om varför ska vi tveka? En lång kväll misstänker jag...

Behöver jag säga att tankarna inte blir bättre av att jag är förkyld och är aningen tjock i huvudet, men jag hoppas det ger sig så jag kan träna i veckan, jag har värsta träningsschemat som ska förverkligas ju! Och ett examensarbete att få ihop, men det går bra för mig och Anna, vi är riktigt på gång faktiskt, duktiga vi!:) Snart är det klart, nu längtar jag bara efter att komma ut i verkligheten med barnen! 2011, börjar tro att det är ett toppen år faktiskt, det händer så mycket och allt är nästan faktiskt bara tipp topp!

Vi var på ett underbart fint bröllop i helgen också, Alvastra klosterruin var en magisk plats och moster och Ulf var sååå fina!:) Ska bjuda er på lite bilder sen tror jag bestämt!:)

Först ska jag rensa hjärnan lite mer med en alevdon tror jag och sen får jag nog se till att plugga lite, sen ska jag se till att pyssla med lite kul och äta en tårtbit, jag är faktiskt förkyld och då får man det!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0