Lycka

Nu först har allt gått in, det har tagit några timmar, men nu skulle jag bara vilja dansa runt! Det här ska firas med kvällsfika framför tvn, tjoho!:) Kanske förkylningen som gjort mig så tjock i huvudet att jag inte fattat allt som hänt idag ännu!

Förmiddagen bjöd på hoppfulla besked, så vi håller våra tummar nu!:) Sen ringde de och erbjöd mig ett vik från augusti till juni 2012, behöver jag säga att jag svarade ja?!:) 4-5åringar blir det jag ska jobba med och det blir med inriktning utomhuspedagogik, jag är mer än lycklig! Och jag fattar inte allt det här ännu, jag måste nog sitta här ett tag till och fundera!;)

Kanske ska jag ta en promenad också eller bara låta förkylningen vila....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0