Fredag

Vill just nu bara ut och skutta runt! Försöka förstå att allt som händer nu är på riktigt och att jag faktiskt inte drömmer! Eller är det precis vad jag gör?

Idag har jag haft en rätt effektiv dag i alla fall, var uppe i tid och fixade hos mamma och pappa. Sen packde jag in mig i bilen, sen ägnade vi två timmar åt möten. Efter det har jag hunnit tvättat, handlat mat och cykel outfit och pluggat en del. Snart blir till att laga middag, tacolasange och vitlöksbaguette! Ikväll är det myskväll som gäller, med en promenad och häng i soffan, vi har träffats så lite den här veckan så vi vill hinna sitta ner och bara vara, inte behöva diskutera massa. Blir en bra fredag.

Imorgon väntar mer plugg och jag hoppas verkligen att min kropp ska ha puttat iväg förkylningen för jag vill verkligen ut och cykla. Till kvällen ska Fredrik på personalfest, själv ska jag bädda ner mig i sängen och se How I met your mother på löpande band, jag längtar!:) Sen är det söndag och jag hoppas jag kan ut och cykla då också och plugga så klart, men jag ser slutet i alla fall. Tisdag ska det skickas in för sista granskning sen ändras i sista minuten och på torsdag kan vi inte göra något alls mer, tjoho då är det bara borta ett tag!:)

Ja så ser det ut i helgen, lugn och skön helg! Sen när allt det här är över så kommer den här bloggen att få sig fix, den kommer nog så småningom få lite nya fokus också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0