Fredag

Jag vet att jag är urdålig på att skriva just nu, jag lovar att jag ska bli bättre, efter 11e juni lovar jag er då kommer jag vara mer aktiv!;)

Intervjun gick bra tror jag, sånt är svårt att veta, lite märklig situation med en gruppintervju, men de tär bara att gilla läget och på vissa vis var det skönt! Jag tror man kommer långt på en positivt attityd ett intresse och att man är beredd att kämpa lite för jobbet och inte har massa krav. På så vis så tror jag att jag har rätt bra chanser att få jobb. Ja är så passa flexibel och positiv att man nog kan sätta mig lite var som och jag gillar arbetsmiljön oavsett. Men vi får se och hoppas!:)

Annars så har jag en effektiv dag idag, är inne på andra tvätten, har fixat med blommorna ute, packat nästan allt klart, strukit massa kläder, varit och gett Rulle mat, pluggat och nu lagar jag lunch. Sen tänkte jag hinna med att träna, dammsuga, packa klart och fixa så katterna har det bra. Sen bär det av, moster och Ulfs Bröllop står på helgens schema!:)

Sen är det sista veckan, kanske dödens vecka!;) Vi ska få klart skiten, jag kommer att bo i Falun. Fast ska hinna träna också det är ett måste och sen ska jag bo hos syster mellan tisdag och lördag, mamma och pappa åker till Korfu, jag är inte alls avis;) Det kommer en dag när jag får åka utomlands också!:)

Nu ska jag ta och äta lite så jag kan åka träna sen!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0