Dagen D

Idag händer det lite mycket, men man ska inte klaga, livet är ett äventyr!:) Ska slå på lite musik och peppa och lugna ner mig lite!;) Idag är dagen för min första jobbintervju och jag är skitnervös just nu. Har jag läst för lite om kommunen, kan jag för lite. Allt snurrar runt, runt, runt. Jag saknar Fredrik just nu som kan vara här och tycka jag är lite larvig och som kan säga att det kommer gå så bra! Det kommer det, det vet ju jag också! Bra jag är mitt vanliga trevliga jag så kommer det gå toppen bra!:) Peppa, Peppa, Peppa! Och ja håll gärna en tumme för mig!:)

Ska börja med att hoppa ur morgonrocken, plugga lite, jaga in katterna, laga mat och sen ge mig av på äventyret. I eftermiddag väntar färgning av Fredriks hår, pluggning, träning och sen ska jag bädda ner mig i sängen och se på How I met medan Fredrik tränar, bra onsdag blir det!:) Men mest längtar jag till helgen att få åka iväg en sväng även om det bara blir för en natt! Blir roligt att få göra sig lite fin och få gå på bröllop!:) Efter helgen väntar dock sista veckan och vi kommer få bo i Falun för att få klart nästan allt innan torsdagen då vi ska skicka in första upplagan av examensarbetet, sen ska det få en finputsning innan onsdag 1a juni, då ska det in i en mapp och sen kan vi inte göra något förens efter 9e juni! Men jag är inte så orolig faktiskt, även det kommer gå bra! Får jag bestämma kommer allt att gå bra!:)




Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh lycka till, jag håller både tummar och tår för dig! :D

2011-05-18 @ 09:59:29
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Maria

Åååh vad jag håller tummarna för dig... En tå också :) Hoppas det gick jättebra :D pusskram

2011-05-18 @ 20:43:07
URL: http://mariaekberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0