22. Min favoritfrukost

Min favoritfrukost är det jag äter varje morgon, för den gör att jag mår bra i kroppen, det är kanske inte den roligaste eller lyxigaste och inte heller den jag äter om det ska lyxas till lite. Men vardagar är för mig oftast det bästa dagarna, vardagen är trotts allt livet man lever för det mesta, jag gillar vardagar!:)

I alla fall så består min favoritfrukost av: Rismjölk med hemmagjord müsli, ett ägg och en kopp grönt te! Helt perfekt frukost! Men på söndag ska vi lyxa till det med brunch eftersom Fredrik fyller år på måndag men jag inte orkar gå upp och fixa det klockan halv fem på morgonen!;) Så därför blir det söndag, då blir bacon, ägg, goda mackor, massa pålägg, ja, nästan en mindre hotellfrukost, det är lyx ibland!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0