Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Kom av mig lite förut här, fast jag har vetat rätt länge vad jag ska skriva. Skyller på att det har varit mycket, men nu skriver jag klart det, för mig själv om inte annat;)

Ett annat ögonblick jag kom och tänka på var inhandlingen av min nya gitarr, det här var augusti 2009! Just inhandlandet av gitarren var kanske inte det viktigaste, utan mer att jag bjöd in mig på kaffe hos en trevlig kille efter vi varit och köpt gitarren. Första gången i den lägenheten, i den soffan vid det bordet framför den tvn, de sakerna vi nu mera har i vårt vardagsrum!;) Jag kommer ihåg att det var svart kaffe, han hade nämligen ingen mjölk, där någonstans så lärde jag mig att dricka det svart. Och att vi mest satt och slötittade på tv och pratade när vi hade något vettigt att säga. Mer än så behövdes inte heller. Jag spenderade många dagar och nätter i den lägenheten och för några månader så var den faktiskt också min lite lätt. Ett och ett halv år sen, lite till också, fast det känns som igår...

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för tipset! ska försöka skära ned på det, äter laktosfri yoghurt och det funkar rätt bra! Är ju inte laktos eller gluten, är bara känslig ;) Är allt bra med dig? Vad ska du skriva om i examensarbetet? :)

2011-03-30 @ 12:40:17
URL: http://emeliejohanssson.blogg.se/
Postat av: Ida

vilken fin katt i headern :)

2011-03-30 @ 14:29:49
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0