What are words

Jag försöker ignorera min fruktansvärda ilska den får inte ta över, jag måste fixa det här om jag så ska få göra det själv, det kommer gå och jag kommer tacka mig själv i slutet när jag fått in det här arbetet och står med min examen i handen, bara att bita ihop. Och det går faktiskt rätt bra, innan nästa vecka är det inne!:) Sen får man hoppas på att hon är snabb på att rätta så jag hinner få in alla papper innan 1juli! Hoppas, hoppas, hoppas.

Annars har veckan gått fort hittills, Chanel har varit på rymmen en hela natt, jag har aldrig varit så orolig, men vilken lättnad när hon kom hem! Elmo har en strut på huvudet och får inte vara ute, det är en plåga så jag längtar till imorgon så att han får gå ut och ta av sig den där hemska struten. Annars är det jobb som gäller, plugg och lite träning, annars funkar jag inte riktigt så det är viktigt! Allt annat har jag puttat lite åt sidan, lär dock laga mat, handla och diska ibland!;)

Nej åter till plugget snart så!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0