Onsdag

Sitter här och känner mig rätt nöjd! Fast än är det mycket kvar för att ha ett 100% resultat, något som det i för sig är tveksamt om det ens blir!;) Fast det är väl inte ofta det blir det kan jag tror, lik förbannat så är jag ändå alltid så jäkla petig och vill ditåt, i alla fall när det är saker jag brinner för. Ta exempel tjejvasan, genomförkyld och mindre bra spår, tre timmar=bra för omständigheterna. Men var jag riktigt nöjd med resultatet? Never. Efter det sa jag; Sandra sätt inte upp massa mål bara flyt med i allt. Finns det ett mål för tjejvättern? Ohja, runt 5 timmar och jag är nöjd! På tal om den är jag kanske inte hundra förbered, men inte ett dugg orolig.

Nu till en annan typiskt Sandra grej, egoistiska inlägg, i för sig kanske ingen ovanlighet!;) Jag gillar inte att vänta på saker, det jag ser fram emot vill jag ska hända just nu, på en gång! I förrgår började jag leta inredningsgrejer till huset, jag tro Fredrik tycker jag är knäpp, det är inte ens klart när vi ska flytta in!;) Att vi ska flytta in är givetvis klart, annars skulle jag inte skriva det här!;) Men sen har vi några månader på oss, jag hr sagt innan jag börjar jobba för då kommer jag inte orka ha två saker i huvudet!;) I alla fall så har detta resulterat i att det finns små att köpa listor, små att göra listor och förmodligen snart en liten kartong för prylar som jag råkar köpa alledess för tidigt!;) Det resulterar också i ett lite nytt bloggfokus så småningom tror jag bestämt, så var beredda på att följa renoveringar och annat tok, det är nämligen det som kommer bli min nya hobby!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0