Onsdag

Försöker förstå att det här ska vara bland den bästa tiden i mitt liv...försöker förstå att det inte går som man vill jämt...försöker gör allt för att tröttheten inte ska ta över hela mig. Just nu är det bara en kamp, mot hela livet och jag vill bara stoppa in musiken i öronen och gå två mil, stänga av då jag inte orkar.

Det handlar bara om att orka två veckor av otroligt slit och det handlar bara om att orka en och en halv månad med sådant jag inte vill göra. Men det ska inte handlar om att orka med, så ska inte livet vara. Förstår inte meningen med att stå ut, livet handlar om att leva livet. Och jag är trött på att höra att jag ska orka med och ställa upp och allt livet är så för alla och det bara är att stå ut. Jag köper det inte! Livet handlar om så mycket mer än så...

Varje dag ska vara glädje ,så vart är den just nu....

Tills jag hittar den igen och orkar göra om i bloggen så blir det tyst.....det här är inte jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0