Om sanningen ska fram...



Hon är så himla snygg, jag har säkert sagt de hundra gånger förut, men jag tvivlar på att det finns en snyggare kvinna!;) När det kommer till inspiration så är hon mycket, förutom att hon är snygg kan hon ta en publik med storm och hon är bara så otroligt duktig på det hon gör. Ålder som mig men erövrat världen lite mer!;)

Det började som vanligt med att jag letade hårfärg igen, jag kommer liksom aldrig riktigt till målet, men nu hänger håret och slänger igen och gör inte många knop, så nu är det kanske dags att göra nått igen!

Och när det kommer till utseende förändringar så slog det mig vad jag ska unna mig när allt det här är färdigt, alltså examensarbete och jobb. Min tredje tatuering, den ska givetvis förutom sitt syfte som för övrigt är hel fantastiskt få symbolisera lite lycka. Lycka att jag klart allt jag tar mig an, men hjälp av all er som ligger närmast mitt hjärta!:) Ni kommer förstå, den är underbar och jag har haft en på lager säkert ett år nu, vet inte bara varför den inte blivit av, kanske för att jag just skulle komma på det här tillfället!;) Sen väntar en fjärde det har jag säkert också nämnt, men den har jag bara sett en början på, får ta och fråga madam hur det går med den, jag menar snart är formen där för att den ska kunna sitta på plats. Tackar tjejklassikern och min motivation för det!:)

Lite notiser så där ja...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0