Lördag

Jobbat 7-15, var rätt trött när jag kom hem, har så svårt att sova på nätterna just nu. Men ändå har jag hållit igång, bakat en tårta till examensfikat imorgon, lagat middag, handlar, fixat med tvätt och till slut däckat här i soffan, borde plugga men finns så mycket annat att göra. Se på lite tv, samtidigt som man slö surfar och äter lite godis, tar det lugnt helt enkelt. Men lite ska jag plugga, måste bli klar med allt, så jag med rätt kan firat min examen lite i förskott imorgon!:)

Ser på Sommarkväll, så intressant att höra människor berätta om sig själva. Därför ska jag börja följa sommarpratarna i P1 också, förstår inte varför jag inte lyssnat på det förut. Och så kände jag mig plötsligt lite gammal..;) Men hemmakvällar är grejen, speciellt när man jobbar. För gammal kan man inte kalla sig när man får visa leg för att byta in sin Trisslott mot en ny, ser jag verkligen ut som 17år?;)

Nej kanske kan jag plugga en kvart i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0