Fredag

Har hunnit med en del nytta idag, skönt att få undan lite hemmasysslor. Har hunnit förbi gymmet för ett 45min pass styrka också, skönt var det! Ska försöka få till två pass i veckan. Men lär simma lite också, hittade en våtdräkt idag på Clas, men måste byta till en medium, då small var som en för barn!;) Vi hittade fina underlägg till nya köksbordet (som vi inte köpt ännu) också, köket kommer gå i mycket grått. Så jag längtar till att få inreda och till att få fixa trädgården. Ja, jag ser fram emot allt som jag inte kommer se fram emot efter några år, men i början är nog allt kul. Vill att det ska bli augusti nu!!!:)

Idag ringde också en av mina nya kollegor, träffade henne på intervjun också och hon är så himla trevlig så det känns verkligen toppen att börja jobba där!:) Så ska träffa dem veckan efter P&L och sen börjar jag redan 8e innan alla inskolningar! Underbart ska det bli!:)

Tur det finns så mycket att se fram emot och längta till, för snart ska jag försöka ta tag i examensarbetet igen det måste bli klart innan midsommar så jag får ut min examen någon gång! Blir examensfika på söndag hur som helst, så långt bort är den ju inte!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0