vårt

Vårt, ett ord jag kan gå och uttala tyst för mig själv just nu, vårt, vårt, vårt. Ja, ni fattar grejen. Det är tydligen bara fyra dagar kvar tills huset blir Vårt, så himla nära men ändå så känns det som det är jätte långt till fredag. Men det är det inte! Jag har försökt få ner sakerna i kartongerna men det känns som vi har för lite kartonger, hur vi nu kan ha det som flyttade senast för ett år sedan. Hur mycket saker kan vi ha samlat på oss sen dess? Ja möjligen en del eftersom jag redan köpt nya saker till huset. Jag är så sugen på en lite lantligare stil, fast om fortfarande är modern. Färgarna är ganska spikade i alla fall, tapeterna är nya så vi vill inte börja med att tapetsera om även om jag verkligen inte alls gillar änglarna i Fredriks tillfälliga musikrum, tapeten i vårat sovrum är fin, men jag suktar just nu efter randiga eller stjänmönstrade sängkläder och nej det funkar inte. Köket, hallen och badrummet där emot, vitt och svart, som det ska vara! Vardagsrummet ska tapetseras om det är enda rummet som har en gammal tapet, en gul-orange, usch och fy, vitt får det bli!;)

Ni får här ett smakprov på saker tillhörande köket!:)



Sen välkomnar jag nu också min nya kategori Inredning och renovering, inte sista gången den dyker upp här, den blir nog större delen av Vårat liv!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0