Torsdag

Har spenderat 1½timme hos veterinären precis, har en katt med lindad tass som ligger helt borta i soffan nu. Är det något man blir matt av så är det väl sånt här, att oroa sig och att vänta. Först ska man ha katter som man alltid är lite orolig för och sen om några år ska man ha barn också och då lär man inte få sova på si sådär 25år!;) Men det är nog värt det, sover inte så mycket nu heller så. Jag får inte ihop min vardag med mitt jobb, att gå upp halv sex är för tidigt för mig, hela min kropp är ur funktion till halv åtta. Så se fram emot de extra 45min jag kommer få när jag börjar mitt nya jobb, bara en dag jag behöver gå upp halv sex! Och helgerna, vad jag ska sova på helgerna och njuta varenda helg! Underbara framtid!

Resten av dagen väntar lite plugg, matlagning, lite packning och sen ska jag testa våtdräkten tänkte jag bara det inte börjar åska. Sen får jag hålla mig hemma tills Chanel vaknat också känner jag! Sen blir det jobb imorgon och till att börja ladda för Vansbro tjejsim, jag hoppas det kommer gå bra, fast det gör det nog. Inga riktiga förväntningar då det bara känns som något som ska klaras av!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0