Pysslig

Jag har hittat lugnet i ledigheten, synd bara att den visst var över imorgon. Men ingen idé att hänga läpp, har ju hela dagen ledig idag! Och sen har jag på känn att jag inte kommer jobba ihjäl mig i helgen heller, i alla fall inte på jobbet, men kanske i bärandet av flyttkartonger!;) Lite mer än ett dygn kvar nu! Första natten blir dock inte förens på lördag när stora flyttlasset går! Pirrigt i magen är det!

För övrigt har jag gått in en pyssel period jag kan sitta i timmar och pyssla med bilder på datorn, blommorna ute får också sin del och dessutom så planerar jag allt som ska fixas i och med flytten, har en drös möbler som ska få bo i källaren och som jag sen kommer gå över med penseln. Vitt, vitt, vitt! Fredrik försöker mitt i allt påminna mig om att jag inte är miljonär och kanske inte kan få allt jag pekar på. Behöver jag säga att jag ignorerar honom till fullo, vaddå är jag inte jag miljonär? Jag tror fortfarande att jag kan få allt jag pekar på bara jag vill och anstränger mig lite!;) Önskelistan är lång så bara till att börja beta av den!

För övrigt är jag inne i en förnynings fas, ni kommer att förstå tids nog!:) Dags att ta tag i dagens plugg!


Damen var lycklig igår när hon efter nio dagar inomhus fick komma ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0