Morgonstund

Tänk att vara ledig jämt, eller ja i alla fall tills jag börjar mitt nya jobb. Har precis ätit frukost, med Falu kuriren och Nyhetsmorgon. Något jag tänker göra varenda helg resten av mitt liv med start vecka 32! Njuta av livet tror jag det kallas, man glömmer det allt för ofta. Tyvärr måste jag nu ta och plugga lite, jag ska göra mitt bästa tills sambon är hemma från jobbet.



Igår var vi för övrigt och samlade vuxenpoäng, spenderade en timme på banken. Ska börja pensionsspara och buffertspara på riktigt nu när jag ska börja jobba på riktigt. Pensionsspara låter som man börjar bli jätte gammal!;) Så igår satt jag och letade fonder som kan vara intressanta, jag som sååå intresserad av sådant där, det är för tusan en helt ny värld, det är många nya världar just nu. Men det känns bra!:) Längtar tills fredag när vi får tillgång till den första nya världen, kan bara drömma om hur vi sätter nyckeln i låset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0