I ended up insane

Eric Church och jag försöker ta oss igenom dagen, en dag som bara kan passera jag lägger ingen vikt vid den, den är inte värd det. Jag är så trött, på att behöva fixa åt alla andra för att inte andra människor kan göra saker själva, jag är så trött att känna mig sviken och jag är så trött för att jag bara sovit två timmar i natt, för jag har ont i kroppen. Mest är jag nog bara trött och då blir nog allt bara stort och jobbigt. Jag ska bara försöka ta mig igenom den här veckan, sista jobbdagarna, sist slitet på uppsatsen, som jag återigen sitter här med igen, för när jag skulle kolla igenom den här om dagen var den inte färdig på långa vägar. Det blir bättre, men just nu; sommaren 2011 jag är besviken på dig, du skulle bjuda på så mycket, och ändå känns det redan som du är slut och knappt har jag sett solen. Fast när jag tänker efter, så är ju hösten faktiskt bättre. Så hösten 2011, du får faktiskt gärna komma redan nu, för du kommer bli så mycket bättre!! Inte för att jag kan klaga på att jag fått ett hus, men jag kommer kunna njuta av det ännu mer när jag fått ro i själen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0