Big 4

Efter fyra underbara dagar har vi nu klämt varsin pizza och bäddat ner oss i soffan framför Big 4, kanske inte riktigt mitt intresse, men Metallica ser jag gärna, syn bara att det kliver på scenen runt halv tio och inte av förens närmare tolv. Ska nämligen upp och jobba imorgon igen, tillbaka till verkligheten...

Men nog om verkligheten för där har jag inte varit de senaste dagarna. Eller kanske är det just det som är verkligheten? Massor med bra musik, bäst är alltid Håkan, som tyvärr avslutade med en låt som inte alls hunnit fastna, lite besviken. Massor med underbara människor har jag också fått spendera dagarna med och druckit öl, ätit massa god mat och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag har också fått mysa med de bästa tvillingarna, de är så underbara och det är så underbart att få busa och gosa med dem! Man kan inte låta bli att längta lite själv då, men bara lite. För nu väntar vi på huset och det är dags att börja packa kartongerna, imorgon ska det ringas till mäklaren och bestämmas vilken dag vi flyttar in blir 15e juli som det ser ut, två veckor kvar! Spelar ingen roll att det är så snart inpå det ska bli så underbart! Sen börjar snart jobbet, ska hälsa på dem på tisdag, så jag längtar.

Att skolan inte går som jag vill och att jag aldrig blir klar med allt för stunden göra inte så mycket, allt annat är som tur är så bra, jag hoppas bara allt löser sig snart! Nu ska jag bråka med sambon, för jag tycker det är lite tråkigt att titta på Slayer!;)

Kommentarer
Postat av: S

Snart står väl förlovning på dörrn oxå? Eller har ni redan gjort det?

2011-07-04 @ 16:13:20
Postat av: Sandra

Nej, förlovade är vi inte, allt ska ha sin tid och nu är det hus som gäller!

2011-07-04 @ 22:01:24
URL: http://lindestrom.blogg.se/
Postat av: S

En sak i taget, va? Själv så föredrar jag o karln min o förlova oss innan flytt.

2011-07-05 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0