Torsdag

Sitter här med lill-katten i knäet, han är lugn för en gångs skull!;) Igår vart för övrigt stora-katten ett helt år, lite extra kattgodis fick hon då, hennes öga vart bättre i tisdags men nu har hon fått en liten hinna på det, ser så där ut. Får ge det helgen och sen ringa på måndag, ska ändå boka tid för vaccinering åt båda! Blir nog bra!

Annars är jag less på snön, hur mycket kan det komma egentligen? Man kan skottar hur mycket som helst, tyvärr verkar de som plogar vägarna däremot inte veta hur man gör. Har fortfarande det helt oskottat på vägen utanför! Sen idag vart det ingen promenad, för jag orkade inte gå i djupsnö och sen hann jag inte riktigt med heller. Vi var till Fredriks föräldrar och åt och fikade, eller jag gjorde. Fredrik går runt och mår ständigt illa istället för att ha så hög feber idag, fast nu har han feber igen. Jag verkar klara mig, ska börja ordentligen med träningen imorgon igen så det finns inget val!;) Sen var jag och handlade och sen har jag försökt skriva på hemtentan, tror det ska gå vägen imorgon. Får bara gå upp lite tidigare och roa mig med det hela dagen förutom när jag tränar!

Längtar till riktigt vardag med rutiner nu, den här veckan har inte heller varit som den brukar, så nu får det bli lite mer vardag tack. Så man kan börja beta av lite mål för året också. Ta examen, göra en tjejklassiker, få ett jobb (i alla fall för sommaren). Jag hade många fler sist jag funderade, nu minns jag bara dem och nått till som jag inte delar så här offentligt;)

Nu kom plogen, jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0