Torsdag

Jag har tänkt rensa garderoben hur länge som helst nu och idag vart det äntligen av! Gick igenom alla väskor, skor och mössor och sånt också. Riktigt skönt att få slänga iväg en del, sen skricka en del till mamma och syster och om de inte vill ha det så blir det Second hand eller så det hamnar hos någon behövande. Annars har jag lagat mat och inte gjort så mycket nytta mer, mest suttit och filosoferat! Tänkte ta en lite promenad nu om en stund och suga i mig lite solljus och friskt luft. Sen lite senare ska jag och Lunkan ut och åka längd, blir inte så långt han påstår att han inte orkar åka så långt;) Så min mil får bli på lördag tror jag!

Hittade en lista igår också, har sett den på ett par bloggar och tycker det är rätt roligt!:) Kanske ska man egentligen börja i början av en månad, men jag kör från ikväll!

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 –  Vad är vänskap.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – I min handväska.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min första kyss.
♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första.
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats.
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 –  Den här personen betyder något alldeles extra

Nu blir det en liten promenad!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0