Torsdag

Jag skulle lätt kunna somna nu! Det blir nästa bara träning och plugg just nu och det gör på något vis mig skit trött! Fast att träna är kul så det väger upp tröttheten lite;) Var på ett intressant pass igår, Army Camp. Springa i bildäck och sånt där annat vanligt, ni vet som att göra situps med bildäck och miljoner armhävningar;) Riktigt kul var det i alla fall! Och träningsvärk har jag en del av idag, men trotsade den på förmiddagen och gav mig ut och åkte längd! Vart 6km som föregående gånger, har inte riktigt orken än till 8km, sattsar på det till på söndag! Sen är det bara att mata på tills jag orkar åka 3mil! Vilket faktiskt inte längre känns helt omöjligt!:)

Annars så har jag kört fast med procenträkning, usch vad jag inte gillar det! Förstår verkligen inte det där helt, men ska försöka förstå det nu ikväll, vi får se om det går! Kan inte bli annat än en omtenta och får väl ta det då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0