Tisdag

Någon dag den här veckan ska jag gå upp senast åtta, har VFU om två veckor så borde verkligen börja vänja mig vid det! Men tio i nio ida det är tidigare än igår, jag har haft det för slappt för länge nu;) I alla fall när det gäller sovmorgon, för i övrigt rullar det på i ett väldigt tempo just nu. Imorgon börjar sista terminen, jag är faktiskt riktigt nervös, våren kommer gå så himla fort och sen är det sommar! Idag måste jag ta tag i att söka jobb också! Men det löser sig!

På träningssidan går det ruggigt bra, har åkt milen två dagar i rad, igår gick det super. Men nu blir det vila från längdskidorna två dagar. Idag blir det en lugn dag, yoga och möjligen en liten promenad om jag hinner. Imorgon väntar Army Camp och Step. Måste hinna läsa alla litteratur till på fredag också, så då får man se lite vad man hinner!

Annars idag så ska jag träffa min handledare och planera inför VFUn, baka bröd, laga mat, plugga och börja söka jobb! Kommer förmodligen vara lika trött som föregående dagar ikväll och sova som en stock när jag somnar. Jag märker inte ens när Fredrik går upp på morgonen, bara när han säger hejdå och åker;) Fast det är skön trötthet, man känner att kroppen har arbetat och hjärnan just nu för den delen också!;)

Nej om jag skulle ta och sätta lite fart och börja med något, frågan är bara vart man börjar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0