Promenix

Tog mig ut på en 45min promenad i snön, snöade som tur var inte så mycket. Och inte var det för kallt heller, riktigt skönt! Fick ett nytt underställa av mormor och morfar i julklapp, det innehåller bambu och ska tydligen göra att man håller sig riktigt varm. Super skönt material och det verkar funka bra också var super varm när jag kom in och då hade jag ändå inte gått jätte fort eftersom snön gör att man slirar lite ibland och inte riktigt kan ta ut stegen. Kanske är det mer skorna som inte är 100%, men gillar inte att promenera i kängorna jag känner mig så klumpig då!

Nu är jag i alla fall dödstrött igen, jag sover över tio timmar varje dag och dessutom så spenderar jag kvällarna i soffan med en bok eller framför tvn och ändå så kan jag inte få nog av att sova. Jag längtar redan efter att få gå och lägga mig ikväll igen. Fast det är ändå inte så där slut trötthet som jag får när jag stressar den här är mer skön trötthet. Men än ska här inte sova, ska läsa klart läroplanen nu och lägga in citat i hemtentan, sen äta och plugga lite till, sen vila!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0