Onsdag

Veckorna går lite väl fort tycker jag, nog för att jag får skylla mig själv när jag sover bort dagarna men. Fredrik kom hem igår från träningen och såg döendes ut, han hade fått feber under träningen och tro mig jag kände att det stämde när han kröp ner i sängen sen, ett element var det. Så nu är jag lite lätt oroad själv att jag ska vakna upp med feber någon dag här fram över, håller tummarna att det inte blir så, jag har inte tid! I helgen ska jag ta tag i skidåkandet ordentligt, mindre än två månader kvar nu och jag behöver några mil i kroppen! Har i alla fall orkat med en promenad idag igen, fortfarande piggar det inte upp. Önskar så att den här tröttheten kan försvinna även om det är underbart att sova och vila!;) Så feber på denna trötthet och allt annat konstigt kroppen sysslar med orkar jag inte med!

Har försökt skriva på min hemtenta idag, det går riktigt segt! Har gått igenom hälften av litteraturen så ha ungefär hälften kvar idag, ska försöka fixa det och sen skriva ihop så mycket som möjligt imorgon och sen fixa det sista på fredag, borde funkar! Sen väntar tentaplugg och att skriva ihop fältuppgiften. Går tentan vägen då skulle det betyda att jag är klar med matten! Men det kan man aldrig vara säker på, precis som att man inte vet när det går att åka långfärdsskridskor. Måste göras snart så jag får CSN, annars kan det bli en lååång vår. Fast det kommer så klart funka, det gör det jämt!:)

Nej om man skulle ta och få i sig lite middag kanske och sen plugga lite till så man kan hänga i soffan med en bra bok ikväll, det vore något det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0