Onsdag

Veckorna går så himla fort, det är redan onsdag och mitten av veckan. Hinner inte med hälften av allt jag tänker jag ska hinna med heller under dagarna men så kan det vara! Har precis skrivit klart fältuppgiften, ska skriva lite kort om vad jag skulle ha redovisat igår också. Sen är matte kursen klar! Ja om man nu inte får komplettering eller så men det är inte så jobbigt. Det skönaste skulle så klart vara om man var ledig resten av veckan, så är inte fallet här bredvid mig ligger nu tre böcker som jag måste ta tag i inför nästa kurs. De skrev mycket vänligt men lite bestämt (så jag uppfattade det i alla fal;)) att detta var en kurs på avanceradnivå och det krävs då mer arbete och kraven är högre än vid en kurs på grundnivå. Jag tänkte att har jag klarat mig hittills lär jag förmodligen klara mig ett halvår till! Så det blir nog bra!

Idag står förutom pluggandet inte så mycket på schemat. Jag ska på ett step passa ikväll och innan det laga mat. En skön onsdag helt enkelt! Är i princip lugnt till på lördag i för sig. Imorgon ska jag åka längd och sen skjutsa syster och från träningen och umgås med henne lite hemma hos mamma och pappa. På fredag ska jag kolla synen och på danspass. Med andra ord väldigt lugna dagar, som inkluderar sovmorgon dessutom. Jag kommer få det riktigt kämpigt när det är dags föra praktiken om någon vecka och jag ska börja tidigt, men man vänjer sig;)


Nu en kopp te och en banan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0