Måndag

Fick in hemtentan i fredag, fast träningen fick vara lidande men så skönt det vara att bli av med den! Nu är det tentaplugg som gäller och jag förstår inte riktigt alla uppgifter och tycker det är lite konstiga. Vilket har resulterat i att jag just nu bara vart jätte less, men det är bara till att försöka hålla humöret uppe! Går det inte vägen får jag göra om det och försöka förstå bättre. Fast jag tycker jag förstår men tydligen inte allt. Hoppas jag får hjälp av min studiegrupp på onsdag!

Annars så har helgen rullat på med, skidåkning, lunch med Maria, fix här hemma och sen har jag läst en helt del!! Det är så skönt att bara kunna få sitta och läsa, ska ta mig tid för det oftare! Fast håller på med tre böcker samtidigt just nu, två kost-böcker och sen en komedi, det måste man nog faktiskt kalla det! Den ena boken som jag beställde i början av förra veckan är riktigt intressant. Hjälper det som står i boken mot att slippa vara sjuk så ofta och trötthet och allt sånt, ja då ska jag börja leva så! Får skriva mer om den sen!

Ska ta och gå och sova snart, tre dagars träning sätter sina spår och imorgon väntar mer tentaplugg, veckohandling, skidåkning och yoga! Blir nog en bra dag! Hoppas på att min sambo är pigg och frisk då också, behöver någon mer som håller humöret uppe här hemma! Speciellt när jag tentapluggar och inte alls orkar diska!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0