Måndag

Vädret och jag är inte riktigt överens just nu. Minus 20grader i lördags och plus grader sen igår. Jag försöker träna längdskidåkning! Ska bli kallare under veckan, helst imorgon tycker jag så jag kan ut och åka. Det är där motivationen ligger just nu, tyvärr inte på gymmet, det är sådär halv rolig där just nu. Det beror säker på att det är en tjejvasa jag ska klara av. När den är avklarad så är nog gymmet lika kul som vanligt igen! Men har räknat med att åka fem dagar från och med nästa vecka så jag tror det här ska gå nu faktiskt!

Förutom det sitter jag just nu och försöker skriva ihop fältuppgiften, så himla tråkigt. Ska sitta med den någon timme nu sen bege mig till gymmet, hem och duscha och skriva handlingslista. Och sen åka till Leksand igen för att handla. Utbudet i Insjön på ekologisk mat är förskräckligt dåligt och desto mer jag läser i mina böcker desto mer ekologiskt vill jag äta! Lite rädd för allt gift som finns blir man allt när man läser! Sen blir det till att skriva klart den här tråkiga uppgiften när jag kommer hem, tur Fredrik jobbar eftermiddag, med lite tur kanske katterna sover också. Det skulle betyda totalt lugn och ro! Det kommer bli jobbigt med examensarbetet att få totalt lugn och ro, går det ens att få under två månaders tid?;) Men har jag klarat sex terminer så lär jag väl klara en till!

Nej om jag skulle börja med att ta hand om tvätten så slipper jag tänka på det när jag skriver i alla fall!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0