Fredag

Har bläddrat igenom Leilas bakböcker, letat efter ett bröd med minimalt med vetemjöl i. Hitta flera men bestämde mig för ett, det innehåller i för sig mjölk, men det finns soyamjölk och rismjölk och det borde vara detsamma! Det kanske verkar drygt att reflektera över vad man har i sin mat hela tiden, jag tycker faktiskt mer det är roligt. Det är en liten utmaning med förhoppningar om att bli lite friskar, piggar och gladare! Jag vet inte om det är inbillning men det har känts som att jag äntligen inte är konstant torr i näsan. Inbillning eller ej, jag skulle vara lycklig om jag slapp ständigt gå och känna mig små förkyld för att jag är torr i näsan. Får jag sen vara frisk under en lång period nu, då är metoden tagen!;)

Har för övrigt varit hos optikern idag, tydligen är jag lite närsynt, ett visst brytningsfel. Inget man måste göra något åt men det kan underlätta för mig att ha glasögon, vid bilkörning och att jag slipper kisa när jag tittar på tv. Hon kunde inte heller lov att min kväll huvudvärk försvann, men om jag kisar hundra gånger om dagen så kan det såklart påverka att jag får ont i huvudet. Så ja glasögon får det nog bli, var riktigt skönt att se allting lite klarare på håll när jag hade ett par på mig. Sen behöver jag inte ha dem jämnt heller eftersom jag har fungerande syn utan också, så det är okej!

Skulle påbörja den där listan jag skrev här igår också, men kom hem från syster så sent, så det får bli idag. Men först ska jag laga lite middag och åka på ett danspass!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0