Dag 8 – Ett ögonblick.

Det finns många fantastiska ögonblick. Men det finns två speciella förra året, jag tänker såklart på våra två goingar. Den ena sitter i mitt knä just nu och den andra vid mina fötter. Först har man bara sett dem på bild, men just upplevelsen när man får se dem på riktigt och man verkligen bara smälter. Hela vägen till Västerås för att hämta Chanel var vi, gratis var hon inte heller, men jag ångrade det inte en sekund när lilla hon vandrade omkring där på golvet och sen var i husses famn. Sen fick vi längta i en hel vecka innan vi fick hämta hem henne. Sen fick hon vara ensam katt ett tag. Men jag fick så dåligt samvete när hon var ensam hemma. Så när lilla Elmo dök upp på blocket så var det klart, det var också kärlek vid första ögonkastet. En fluffig liten buse var han, det är han fortfarande. Även med honom fick vi vänta en vecka med att hämta. Fast Enviken är inte riktigt lika långt att åka;)




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0