Dag 7 – Min bästa vän.

En bästa vän eller bästis känns mer som något man hade på låg- och mellanstadiet, då man skulle dela hjärtan och så. Efter det har jag haft många nära vänner som betyder väldigt mycket för mig. Och idag har jag såklart också många nära vänner som betyder väldigt mycket för mig. Jag är kanske inte den socialaste människan i världen för tillfället, då det lätt blir skidspåren, gymmet, skolarbete och vardags sysslor som går i första hand. Den här terminen kommer nog vara en av de osocialaste hittills eftersom jag både ska ha praktik och skriva mitt examensarbete, mycket tid kommer att gå! Men jag tror att mina nära och kära vet att jag alltid finns här även om jag ibland har lite mycket annat för mig!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0