Dag 5 – Vad är kärlek.




Det finns så klart en människa jag tänker på först och främst och det är min kära sambo,han på kortet, min andra hälft. Han är kärlek för mig. Det finns mycket att skriva om honom, men jag sparar det till ett annat tillfället. För kärlek är så klar inte bara han.

Kärlek är min underbara familj, där min inte så stora släkt räknas in, de har sin fasta plats i hjärtat för alltid helt enkelt. Vissa vänner kommer och går, men just familjen den är alltid där, i alla fall i mitt liv, jag är lyckligt lottad och har alla nära och kära här och de flesta kan jag springa till om det skulle behövas. Men även den dag de inte är med mig så är de så klart kärlek för mig ändå!

Sen är det givetvis vänner, de finns där i våt och torrt, ibland längre ifrån, ibland närmare. Men de som har all min kärlek, för dem och för mig tror jag inte avståndet eller kontakten spelar någon roll jämt, kärleken till dem finns alltid och i tanken är de alltid med!

Sen har vi djuren i mitt liv, för tillfället två katter som dagligen försöker ta livet av mig med sina upptåg, men oj vad lycka de sprider! Kärlek kan också vara så mycket mer, just nu kan jag faktiskt påstå att jag känner kärlek till livet. Och där lät jag ungefär som Di Leva;) Men det är något fantastiskt över livet, det räcker bara med att kolla på en dag i livet just nu!

 


Kommentarer
Postat av: Steinmerete

Very impressed!

2011-09-27 @ 12:35:40
URL: http://steinmerete.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0