457 träningsminuter

Kanske inte är så konstigt att jag är dödstrött just nu, har avverkat 10,6km längdskidåkning idag. Första milen för i vinter, men verkligen inte sista!! Nu är det bara att hålla tempot upp och hoppas på lika många träningsminuter varje vecka! De är för övrigt bland det bästa minuterna under veckorna! Fast när praktiken böjar om två veckor så är risken att det blir lite mindre, då är man så trött när man slutar!;)

Igår var vi på 25års fest i Sandviken det var trevligt, kluriga lekar och god mat! Men det vart rätt tidigt för oss eftersom det är en bit att köra och sen skulle Fredrik spela match idag! Men kul att få komma iväg lite! Vi hann förbi Ikea en sväng också, fyllde på med doftljus. Vi köpte en till lampa till vardagsrummet också, men när jag skulle ställa den i fönstret idag så insåg jag att jag tagit fel fot, den är mycket kortare än i de andra fönstren. Så typiskt, sånt kan verkligen förstöra ens inredningskänsla. Men men, den får väl stå där och vara kort ett tag. När vi tids nog köper ett hus så kanske den passar i ett annat rum!

Nu ska jag hänga upp tvätten och fixa mig lite, vi ska åka till Leksand en sväng och umgås lite med Ylva och Lunkan! Sen blir det Morden i midsomer och sen kommer jag nog somna sött! Fast ska uppdatera "dag 2" innan dess också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0