Torsdag

I morse skulle jag åter igen gå upp i tid, det vill säga före åtta. Jag var vaken då, men sen vände jag mig mot Fredrik och sen vaknade jag en timme senare. Bra jobbat!;) Jag kan helt enkelt sova hur mycket som helst. Men jag hann upp och äta frukost och fixa lite för att sen se en föreläsning om examensarbetet, man blir nervös och lite stressad faktiskt! Men det ska nog gå vägen! Annars idag hade jag tänkte att börja läsa kurslitteraturen som ska vara färdig läst till söndag kväll, se någon mer föreläsning om skolforskning och bege mig ut att åka längd. Har kollat ut genom fönstret hela dagen och det regnar, förutom nu för nu är solen lite framme. Med tanke på hur barnen här ute halkar omkring så ringde jag Lunkan och sa att det blir inget. Idag kan en tur i skidspåren betyda ett ben mindre och det är inte värt det. Så får bli gymmet nu om någon timme och så hoppas vi på att vädret samarbetar imorgon och i helgen istället!

Imorgon är det förutom träning, tandläkarbesök och drömkvällen i Ejendals Arena. Det blir nog trevligt ser fram emot att träffa lite folk. Fast blir städat för mig som vanligt nu för tiden, ingen alkohol förens tjejvasan är i hamn, har inte råd att missa massa träning och tappa form;) Kan kännas lite löjligt att ta det så seriöst kanske, men det är verkligen värt det varje dag efter som jag vaknar upp och mår toppen bra och bara vill ut och röra på mig. Det känns nästan så bra att man funderar på att lägga ner alkohol på heltid. Det är juh aldrig värt det dagen efter!

Annars i helgen så ska vi fira mamma som fyller 46år nästa vecka och sen ska jag nog bara åka längd och plugga massor. Tur det händer lite skoj i alla annat tråk!

Men ska sätta mig och läsa lite så jag kommer iväg till gymmet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0