Måndag

Oj vad fort det går, den här helgen har bara sprungit förbi, ska ta igen alla mina dagar idag tänkte jag så blir några inlägg;) Ska också sätta mig ner och skriva klart jobbansökningarna, vill så gärna ha ett jobb så fort så möjligt när jag är klar med skolan. Det kanske man inte får men man kan i alla fall försöka!:) Juni är snart här så bäst att ha gjort något i alla fall för att komma närmare jobben!:)

Helgen har bestått av en utgång, fast jag vara chaufför. Sen har jag åkt längd, ätit hos mamma och pappa och fikat hos Fredriks föräldrar. Har också hunnit med en sväng till Borlänge med Henrik, Lunkan och Jesper för att hämta Ylva. Så träffat folk har jag minsann gjort och tränat! Bra helg tycker jag!:) Idag vart det skolan, fixa skidorna hos morbror, handla mat och kattmat, hämta ett paket och sen laga middag och hämta skidor och skridskor i Leksand. Skidorna har fått nya bindningar, ny glidvalla och nytt vallaspann, jag har blivit tyngre;) Fast i en positivbemärkelse, jag bygger muskler just nu!:) Känns väldigt bra i kroppen med motion och kost just nu. Så helst vill jag bara träna hela tiden, men idag fick det bli vila, måste hinna med lite annat fix också. Imorgon börjar en sex veckor VFU period, ska blir riktigt kul!:) Jag ska ha uteaktiviteter med barnen i förskoleklassen, känns som min grej så det blir nog toppen!

Men ska börja med att skriva ihop jobbansökan och sen uppdatera mer här!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0