Lördag

Idag är visst inte riktigt min dag. Kom i alla fall upp i tid i morse, sen for katterna runt så jag tänkte sälja båda två gratis. Och varmare än 19grader blir det inte här inne, så jag spenderar mina dagar med att frysa. Så började jag denna fantastiska dag, med en lista på hundra saker att göra så var jag på väg att låsa in mig i badrummet och sitta där dagen ut. Men jag tog några djupa andetag och försökta hitta lite styrka. Tänkte att jag kan ta en promenad i alla fall eftersom jag misslyckats med skidåkningen då det var för kallt ut. Trevligt sällskap av mamma skulle jag få också, trodde jag ja! Bilen stod där ute och den tänkte inte starta. Fick gå en kort promenad själv, handlade lite på vägen hem. Min snälla pappa kom och fick igång bilen åt mig, nu är den hos dem på laddning och jag har en volvo, fast jag tänkte nog inte åka så långt. Har lite huvudvärk och känner mig hängig till råga på allt. Har suttit och hoppats på att min kära sambo ska komma hem och pyssla om mig lite eftersom vi träffats så lite den här veckan, men nej jag får tydligen sitta här i min ensamhet och tycka lite synd om mig själv. Gå och lägga mig i tid och hoppas på en bättre dag imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0