Fredag

Uppe i tid idag, ska snart dra på mig pjäxorna och ge mig ut i spåren, 2mil att klara av idag och imorgon. På söndag blir det till att test åka 3mil, räknar på att det borde gå på under 3timmar i alla fall, då är jag också riktigt nöjd måste jag säga! När jag avklarat mina 2mil idag så blir till att åka hem och få i mig lite lunch, lära behövas fyllas på en del! Sen ska jag försöka plugga lite, handla, fixa här hemma och sen ska jag ta fram min kocktalanger och laga en trerättersmiddag som jag ska bjuda sambon på ikväll, sen blir det fredagsmys med på spåret och en hyrfilm!:) Blir nog en bra fredag, gäller att hålla igång! Sen får tempot gå ner lite på lördag, då jag tänker spendera flera timmar i soffan framför tvn och mina serier. Måste ladda upp lite inför nästa vecka nämligen, har praktik 2dagar och vikarierar sen 2dagar och sen är det tjejvasan. Efter det väntar faktiskt sportlov, som i för sig innehåller hur mycket plugg som helst men lite rast och ro kanske man får!:)

Nej ska väl ta tag, i mig själv så jag kommer iväg ut!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0