Februari

Så var det februari bara så där, januari gick riktigt fort måste jag säga. Fast jag tycker inte februari bjuder på så trevligt väder, regn och plus grader. Usch och fy! Det betyder att skidspåren blir förstörda och vägarna hala! Så ingen promenad ute idag, idag skulle man ha en spark istället. Får förmodligen bli en promenad på löpbandet innan yogan ikväll, så man får röra lite på sig. Sen hoppas jag att vädret är bättre på torsdag när det är dags för skidåkning igen! Februari ser också ganska tam ut, den bjuder på praktik, plugg, Drömkvällen på fredag och Tjejvasan. Det är i alla fall vad som står i kalendern nu. Jo ett tandläkarbesök har jag på fredag också, men det kommer nog bli ett återkommande inslag i vår...  Tur jag har försäkring annars skulle jag få lov att flytta ut på gatan, tandläkare är inte gratis precis!;)

Idag väntar skola mellan 13-16, sen hem och äta och pyssla och sen blir det gymmet för en promenad och yoga. Det blir så sena kvällar hela tiden, jag förstår inte hur det kan bli så. Hann inte baka bröd igår och förmodligen inte idag heller, så får väl gå upp vid sju imorgon bitti och baka bröd för nu är det helt slut här hemma!

Ska ta och äta tidigt lunch så jag kan göra klart det sista inför seminariet och åka sen, tur det bara är en dag man behöver till skolan i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0