Dag 18 – Min favoritfödelsedag.

Skulle egentligen har skrivits igår.. Ännu en svår punkt, födelsedagar är alltid trevliga tycker jag. Fast de var ännu bättre när man var liten, fast det var det mycket som var!;) Men jag har ett minne, jag har fått för mig att det är ett av de första minnen jag har, mamma brukar säg att det är för att finns på kort. Men nej jag tror de finns här inne, jag fyller tre och står på våran förstukvist och väntar på...jag tror det är mormor och morfar som ska komma och fira mig. Minns jag inte helt fel så har jag ballonger i handen också. Från bilden så kommer nog däremot minnet om kläderna, jag har ett par rosa byxor och en vit t-shirt med någon Disney figur på, mimmi kanske och sen två tofsar högt upp på varje sida av huvudet. En riktigt liten sötnos på den bilden är jag faktiskt, synd den inte finns här!:) Det var säkert en toppen födelsedag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0