Dag 15 – Mina drömmar.

Ibland drömmer jag nog lite stort och har lite bråttom att få drömmarna att gå i uppfyllelse. Mina drömmar brukar nämligen inte ligga allt för långt bort från verkligheten och oftast så går de i uppfyllelse. Men jag jobbar på att inte ha så bråttom!;)

Visst skulle det vara rätt trevligt att ha mycket pengar och kunna resa en hel del och sådant där. Fast just nu längtar jag mest efter att få ett fast jobb, det är en dröm, jag skulle nästan bli rik av det just nu eftersom jag är van att leva på rätt lite pengar. Annars så drömmer jag såklart om ett fint lagom stort hus, vilket jag hoppas att det inte dröjer en evighet till. Sen vill jag såklart ha barn, fast dit dröjer det nog några år, måste ha jobb och hus först. Helt enkelt drömmer jag om att leva ett rätt vanligt liv här där jag trivs med människor som jag tycker om!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0