Dag 13 – Den här veckan.

Inlägget skulle egentligen ha hamnat här i lördags så det får bli om veckan som slutade igår!:)

Måndag: Kämpade på med en bok som handlade etiska dilemman i skolan och fixade massa hemma, på kvällen åkte jag och Lunkan skidor.

Tisdag: Ny månad, förberedde mig för seminariet, åkte till skolan mellan 13-16, sen hem och fixade middag, vart yoga på kvällen.

Onsdag: Var en plugga hemma dag, med Army Camp och Zumba på kvällen.

Torsdag: Tog en lite lång sovmorgon, kollade sen på föreläsning hemma om examensarbete, på grund av regn vart det gymmet på eftermiddagen istället för längd.

Fredag: Pluggade lite på förmiddagen, tog sen en kort promenad, följde med Henrik, Jesper och Lunkan till Borlänge där vi hämtade Ylva, sen hem och fixade i ordning mig för kvällen, vart trevlig förfest hos Emma och Jonas, sen kollande på hockeymatch och sen var det bra musik och trevligt folk. Åkte hem vid två tiden på natten, med två lätt slitna men underbar människor i baksätet!:)

Lördag: Gick upp i hyfsad tid, pluggade, vallade skidor, åt lunch, tog två mil på skidorna, sen hem och duscha och på kvällen åkte jag till mamma och pappa och åt för att fira mamma lite i förskott, vart kvar där rätt sent.

Söndag: Var uppe i ännu bättre tid idag, åt frukost, vallade skidor, gav mig ut i längdspåret vart bara en mil, sen hem och duschade och lagade lunch, sen pluggade jag en del och fixade inför dagens seminarium, sen vart det fika hos Fredriks föräldrar och söndags mys med kött, klyftpotatis och hemmagjord bea!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0