Dag 11 – Mina syskon.

Jag är äldst i min syskonskar, 2år efter mig kom min bror Anton och 5år efter honom kom min syster Ebba. Så det har alltid varit full far under min uppväxt och jag har alltid haft någon att dela min tid med. De kan kalla mig lite bossig ibland, jag tror det blir så när man är äldst;)



Ibland kan de synas att vi är syskon;)



Anton är alltså 20år, han bor just nu i Falun men är hemma i Leksand nästan varje helg. Han pluggar i Falun till spelprogrammerare. En värld jag inte alls förstår, jag beundrar honom som förstår den! Men precis som mig så är han inne på sin sista termin och avslutar sina studier i maj, bara en månad innan mig. Han har med åren blivit en väldigt social kille och förutom datorer som är han stora intresse så tror jag nog att det just när att umgås med andra människor!



Ebba och Amanda



Ebba som är 7år yngre än mig blir 16år i april, hon är den av oss som nu är kvar hemma hos mamma och pappa. Det kan nog vara rätt skönt ibland;) Hon går sista året i grundskolan, så precis som oss annat så gör hon ett avslut för att påbörja något nytt. Hon är inne på att hon ska gå teknik och pratar om att bli byggnadsingenjör. Sen får vi väl se. Precis som mamma och mig så tränar hon en hel del och annars så umgås hon precis som alla tonåringar mycket med sina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0