Vildmarken

Lyssnar på Stiko Pers nya med lugn i själen, minns en regning sommarkväll för snart två år sedan, där jag satt med Lotta och Stine på Skutan och njöt. Fantastisk kväll med fantastiska tjejer, då bestämde jag mig för att investera i en ny gitarr. Och jag spelade varje dag nästan i min lilla lägenhet, sen kom jag liksom av mig igen, kanske för att jag blir utkonkurrerad med hästlängder!;) Men den här sommaren ska jag ta tag i allt det där jag vill har jag bestämt, för det finns ingen skola som kommer jaga mig, bara ett jobb som jag kommer lämna där det är när jag går hem. Har funderat på om det är nu livet börjar, två månaders slit kvar, känslan av att aldrig vara ledig, kanske äntligen kan man få känna sig ledig. Ni förstår att det kommer dröja innan jag sätter mig i en skolbänk sen igen! Men först ska vi skriva ett bra arbete som vi kan vara stolta över och känner ger oss massor!

Jag tackar yogan för lugnet i min själ också och jag hoppas det håller i sig, nu väntar sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0