Tisdag

Jag skulle gå upp i tid i morse, sen snoozade jag till halv åtta och då när jag faktiskt bestämt mig för att vakna till till liv och gå upp så ska jag bara blunda lite till och sträcka på mig!;) Så nästa gång jag kollade på klockan var den tio över åtta, inte bra! Tänkt jag kunde suttit här och hängt en stund först, vilket jag nu också gör, men min tidsplan höll inte riktigt! Ska snart sätta fart och läsa texter inför examensarbetet, måste bara ge katterna mat, borsta tänderna och hämta tidningen, sen så! Idag blir det plugg, matlagning, promenad och yoga. Om jag orkar ska jag passa på att slänga lite blommor också, dags att plantera om de gamla och köpa lite nya blommor här fram över. Fast ute får det bli påskris ett tag, jag undrar bara vart jag lagt påskfjädrarna!

Nej om jag skulle sätta lite fart då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0